Vomilek aggregaten
Image default
Banen en opleidingen

Verkoop en administratie medewerker (werken in het buitenland)(verkoper) – Bofrost

Houd je van verkopen? Wil je je verder ontwikkelen? Ben je op zoek naar nieuwe uitdagingen in het buitenland? Daarna onze nieuwe verkoopmedewerker geworden en een groot avontuur beleefd. Lees de vacature en solliciteer!

Werklocatie: Sofia, Bulgarije

Jouw functie:

Als verkoopondersteuner kunt u interessante inkomende en uitgaande gesprekken voeren met klanten die verse diepvriesproducten gebruiken die naar uw huis worden verzonden.

Je geeft persoonlijk advies op basis van klantbehoeften. Met je enthousiasme en inlevingsvermogen heb je een nieuwe bestelling geplaatst en met je uitstekende service de basis gelegd voor een sterke relatie met je klanten.

Hoewel er minder inkomende oproepen zijn, maakt de combinatie van inkomend en uitgaand project het werk van het project divers. Door training heb je een goed begrip van het product, weet je waar je bij dergelijke gesprekken op moet letten en kun je je overtuigingskracht gebruiken.

Wat vragen wij van jou:

  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, bent gemakkelijk aanspreekbaar en speelt een doorslaggevende rol in de dialoog
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en drukt je goed uit in het Engels
  • Je hebt een gezond gevoel voor humor
  • Je bent een behulpzaam persoon en bent op zoek naar een levendige werkomgeving om prestaties te belonen
  • Ervaring in de hotelbranche, verkoopmedewerkers, contactcenters, klantenservice, etc… Dit is natuurlijk een pluspunt.
  • Klant- en servicegericht
  • Passie voor kwaliteitsproducten

Wat bieden wij jou:

Geweldige ervaringen in het buitenland in een samenwerkingscultuur, waarin we elkaar uitdagen om nieuwe manieren te vinden om beter, sneller en slimmer te werken. We waarderen persoonlijke training en ondersteuning van agenten. Elke collega speelt een cruciale rol in ons bedrijf. De prestaties van elke collega hebben bijgedragen aan ons succes. Bij Euroccor investeren we in persoonlijke ontwikkeling, wat kansen creëert voor verdere ontwikkeling en mogelijke groei.

  • Werken vanuit huis tijdens deze coronacrisis – we bieden een Windows-pc om u te voorzien van een snelle internetverbinding
  • Een goed basissalaris en aantrekkelijke bonussen op basis van de behaalde doelen
  • Individuele training, begeleiding en coaching
  • Private ziekteverzekering

Euroccor zorgde voor een uitstekende verhuisservice! Vanaf het moment dat u onze offerte accepteert tot uw eerste werkdag, zal onze personeelsafdeling u persoonlijk begeleiden. Zelfs nadat u aan het werk bent, houden we contact om ervoor te zorgen dat u goed wordt geïntegreerd in het bedrijf en de stad Sofia.

Verkoop en administratie medewerker (werken in het buitenland)(verkoper) – Bofrost

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/werken-als-agent.html